lemickan

2010-02-20

Hejsan!
Har gått och blivit sjuk, dock bara en förkyldning men det räcker. Vad har jag gjort idag då? Jag har försökt att bli frisk, käkat tacos (fastän man inte känner hur det smakar) och ska kolla på en film nu hade jag tänkt. Blir kanske Harry Potter.

Snart är sportlovet över och skitskolan börjar igen. Kan det bli värre? Längtar satan till studenten nu så jag vet knappt va jag ska ta vägen. Ska bli så jä*vla skönt.
Men ska gå och poppa lite popcorn nu.

Ha en bra lördag!

// Mickan ♥

2010-02-20 @ 18:59:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Antonia

Fast Mickan sa inte du att du älskar skolan? Och inte ville något hellre än o få gå om hela gymnasiet? ;) xD Mohahaha

2010-02-22 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0