lemickan

2010-02-23


Sitter här och funderar starkt på att snart gå och lägga mig. Är supertrött. Började dagen med att jobba, 08.00-11.00, sen begav jag mig mot skolan för att ha min första (och enda) lektion, 12.00-14.40, sen drog jag tillbaka till jobbet igen och jobbade, 15.00-17.00. Snacka om fullsmockad dag så ni kanske föstår varför jag är trött.
Snöandet fortsatte för övrigt idag men nu ser det ut som om det har slutat (äntligen). För vi behöver väl inte mer snö va?
Jag börjar oroa mig lite smått över att tågtrfaiken inte går som den ska eftersom jag ska åka till Göteborg på lördag. Ska se Göteborg Horse Show :D Men det blir ju inte så roligt om tågen inte kan gå som vanligt. Var och hämtade biljetterna idag. Vi får hålla tummarna på att de har hunnit fixa problemen till helgen.
Hörde på radion att de skulle anställa soldater till att skott på rälsen, och att de redan skulle kanske börjat nu ikväll.

Imon blir det första skola, 08.30-11.00, sen ska jag på spinning, 12.00-12.45 (har äntligen köpt ett par cykelhandskar som jag ska inviga imon). Ska faktiskt hinna med att jobba imon också, 13.00-17.00 kanske 18.00.

Ni får ha en bra tisdagskväll!

// Mickan ♥

Who I am

2010-02-23 @ 21:42:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ebba

Skumt att soldater ska skotta snö xD Borde dom inte marschera runt o så? :P

2010-02-23 @ 22:29:37
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0