lemickan

2010-02-24


Äntligen hemma säger jag bara. Blev lite tidigare än vad jag hade väntat mig, tummen upp på det. Har inte hänt så mycket idag förutom att jag fastnade med bilen idag igen. Fastnade i rondellen igår och idag fastnade jag på en liten väg mitt inne i stan. Den bilen som jag kör är en stor Ford Galaxy och om man är tvungen att stanna (vid rödljus mm.) så är det inte det lättaste att börja köra igen eftersom det är skithalt!

Det var för övrigt väldigt segt att jobba idag, fick en sån huvudvärk efter spinningen så jag trodde att huvudet skulle sprängas. Har, som tur är, gått över nu.

Nån som har några bra tips på vad man kan kolla på på tv en onsdagskväll som denna?

// Mickan ♥
2010-02-24 @ 18:28:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!!



Ha en fortsatt trevlig kväll och God natt :-)

2010-02-24 @ 21:44:53
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0