lemickan

2010-02-25


Tjaa!

Har kollat klar på "Ghost Whisperer" och ska nog snart gå och lägga mig. Skolan bestod, idag av: Normal naturkunskapslektion kl.10.20. Sen kom flumlektionen: Engelska C. Jag kan säga som så att läraren var väldigt nära att slänga ut mig och Antonia. Vi flummade satan idag + att vi målade på varandras armar (dagisfasoner, jag vet). Men en sak som var lite positivt idag var att Antonia funderar på att också dra till England :D:D Fatta va flum DET kommer bli eller. Haha!
Efter skolan var blev det fika =)

Pratade lite med min morbror innan angående om att jag ska till dem denna helgen. Jag och en kompis ska på göteborg horse show, och det ska bli megaskoj :D

Men ska tjöta lite mer med Antonia och sen ska jag nana.

NattiNatti!



// Mickan ♥
2010-02-25 @ 22:09:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Antonia

We are AWSOME!! Like always when we have D.A.M.P! Lekisfasoner skulle jag dock inte kalla det...snarare..tyckaomattmålastreckpåallaviserfasoner xD HAHA. It´s LOVELY

2010-02-26 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0