lemickan

2010-03-07 söndag


Har varit ganska dålig uppdatering men det är svårt att komma ihåg bloggen tycker jag. Men ska försöka att skriva mer.
Idag vaknade jag med ont i halsen. Kändes som om halsen skulle brinna upp. Men jag masade mig ut till hästarna för att släppa ut dem och när man möter hästarna så är de hur glada som helst över att det är någon som kommer, och det kan gaska upp ett dåligt humör till ett bra humör. Jag släppte ut dem och mockade sen städade jag mitt rum, och tror mig, det behövdes! Hade inte ens packat upp grejorna från det att jag var i Göteborg förra helgen.
Sen var jag så pass duktig att jag smörjde alla tränsen som vi har. D.v.s. ca 5 stycken. Nu har jag bara sadlarna kvar men det hinner jag inte med idag.

Igår var jag och en kompis i växjö och shoppade lite. Var också och hälsade på min lillsyrra som bor och pluggar där. Köpte bl.a. en vår/sommar jacka och en födelsedagspresent till en kompis som fyller nu på fredag.

Just nu sitter jag och kollar på "Jönssonliga och den svarta diamanten". Tycker att de är några utav de bästa, svenska, filmer som finns faktiskt.

Vad har ni hittat på idag då?


                          Slänger in en bild på Jessica Kürten från Göteborg Horse Show.






2010-03-07 @ 18:55:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

fin bild =)

2010-03-08 @ 18:33:09
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Japp, va har du för häst? :)

Snygg bild :)

2010-03-09 @ 07:51:04
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0