lemickan

2010-03-09 Ajajaj!


Hejsan!
Har precis kommit tillbaka från en lektion som jag och Ida har haft för en 2:a. Den lektionen handlade om hållbar utveckling och sophantering. Det var faktiskt riktigt roligt, och jag hoppas att barnen också tyckte det.
Bloggade inte igår men jag har faktiskt en ursäkt för det. Det är så att jag har stukat mitt ringfinger på vänster hand och det är lite svårt att skriva på datorn (eller det var det igår, nu går det lättare). Stukade den på basketen på idrotten igår så jag sitter här med en gasbinda om hela handen. Ont som fasen gör det. Men det går nog över tills jag gifter mig :P
Imon är det studiedag (YEY) men måste tyvärr sitta och plugga, i stort sett, hela dagen. Har en samhäll A tenta tills på fredag och jag har inte börjat än. Men det ska väl kunna gå.

Men nu vet ni iallafall att jag lever, haha!

Ha en superbra tisdag!
2010-03-09 @ 13:22:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hehehe :P Så är det i södern!

2010-03-09 @ 15:48:52
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Ja, det var jättekul :D Men man måste vara supernoggrann och verkligen göra precis som man blir tillsagd, jag var där samtidigt som en tjej som inte var det, och hon fick det inte lätt alltså... :S

2010-03-10 @ 08:26:25
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Antonia

HAHAHAHA, Hur fasen lyckades du med det?? xD

2010-03-10 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0