lemickan

God morgon torsdag

Har precis vaknat nu och ska snart gå ut till stallet och mocka. Har sovmorgon till 10.20 (som jag brukar ha på torsdagar) + att jag har bil.
Idag blir det en helt vanlig tråkig dag utan några som helst avvikelser. Börjar med naturkunskap och slutar med engelska. Har ju en engelska uppsats tills imon och igår var jag så pass duktigt att jag nästa skrev klart skiten. Jag sparade den och klickade ner. SEN när jag skulle skicka den till min mail så fanns den inte, och jag hade skrivit jättemycket. Blev såklart hur arg som helst och det var precis på håret att jag nästan slängde ut datorn. Är fortfarande lite smått förbannad. "Tekniken är bra när den fungerar" är det någon vis person som har sagt till mig, och det stämmer ju.

Men ska gå upp och slänga i mig lite frukost nu.
Hoppas att ni får en bra torsdag!

2010-03-18 @ 08:00:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: N

Sv: Hihi, ja har oxå bara ett schabrak. Fast me mulle på, så det är gryyyymt :D

Hade inte bangat på dom sakerna precis ;)

2010-03-18 @ 20:53:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0