lemickan

Lööördag!


Tjabba!
Sitter och försöker skriva lite på projektarbetet men det går inte alls bra ska jag tala om. Ska bli klar till måndag, och då ska jag ha skrivit MINST 5 sidor, och nu har jag skrivit 1,5. Det går bra för mig känner jag.
Fick sovmorgon idag eftersom pappa släppte ut pållarna idag. Det var ganska så nice. Få hoppas att pappa kan låna maskinen så att han kan skotta ridbanan idag också.
Ikväll ska jag på födelsedagskalas hos Ida som fyllde 19 förra helgen. Det var visst ett tema också...Ett 70/80-tal tema och jag har inte kommit på vilka kläder jag ska ha.

Några tips på 70/80-tals stil?


2010-03-20 @ 10:02:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0