lemickan

Skriver hemtenta... + kollar lite på south park

Överskriften säger allt. Har den till fredag (som jag kanske skrev i det förra inlägget) men nu har jag iallafall börjat. Är klar med första frågan, så nu har jag bara två kvar men det är också de mest tyngsta. Men har ju en studiedag + torsdag på mig så det ska väl gå, hoppas jag.
Är så jäkla sur på mitt förbaskade finger eftersom jag inte kan rida. Känns verkligen blää! Men Bingo är väl ganska glad kan jag tänka mig, nu när han får en liten "minisemester". 

Men ska gräva ner mig i brottsböckerna nu!
Ha de finfint!


                                         En bild på min lilla pålle (med en väldigt tjock vinterpäls)
 
2010-03-09 @ 21:28:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Vilken lurvig och söt :)

2010-03-09 @ 23:38:12
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0