lemickan

Söndag


Hejsan!
Då var det söndag igen...Det är inte klokt va fort veckorna går asså. Nästan läskigt!
Aja, jag sitter här och skriver på projektarbetet och är så fruktansvärt trött på det just nu. Ska bli så jäkla skönt när allt är inlämnat och man har redovisat. Jag längtar!
Igår så var "the gang" hos Ida och firade henne. Det var hur trevligt som helst, med god mat och tjejsnack. Ida stod för maten och det var något bland det godaste jag har ätit. Hon borde bli kock! Haha*

Men jag hinner inte skriva så mycket här utan måste sätta mig med projektet igen. (dricker kaffe stup i kvarten för att jag ska hålla mig pigg)
Hoppas att ni har en bra söndag!
2010-03-21 @ 14:51:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0