lemickan

Uppdatering på "el bloggo" dålig jag vet

Rubriken säger allt! Har varit jättedålig på att uppdatera, men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om (mitt liv är inte så intressant, haha!). Men ska se om jag kan hitta lite saker att skriva om. Går och väntar på att pappa ska skotta på ridbanan så att man iallafall kan rida lite dressyr, men han har inte fått tag i nån maskin än + att jag letar efter nån som jag kan låna en klippmaskin av. Både Bingo och Tatjana ser ut som två lurviga björnar.
På tal om inget så är jag fruktansvärt sugen på att åka till ullared och shoppa ridsaker, behöver ridkläder framförallt. Var ett tag sen som jag var där nu så måste nästan masa mig dit snart.
Men nu ska jag lämna över datorn till mamma så att hon kan jobba. Sitter nämligen på hennes jobb och bloggar. *oh snap* xD

Måste bara berätta att jag hittade ett sjukt roligt klipp på youtube igår. Funderar på att ladda upp det här på bloggen. Haha!! Den var verkligen skitkul, eller hur Antonia!?


Hinner kanske slänga in ett inlägg senare ikväll!
Ha de finfint!
2010-03-17 @ 13:17:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: bella

SV: Haha,skönt att veta att man inte är ensam om det då=)

2010-03-17 @ 14:13:30
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Antonia

HAHAHA TV-reperatören ÄGDE!! xD Skrattar fortfarande så jag får andnöd när jag ser den. HAHA

2010-03-17 @ 15:46:10
Postat av: Antonia

HAHAHAHA TV-reperatören ägde!! xD Skrattar fortfarande så jag får andnöd när jag ser den! HAHA

2010-03-17 @ 15:47:20
Postat av: N

Sv: Okej, men ska du köpa en ny då eller? :)

2010-03-17 @ 16:11:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0